parsooco@yahoo.com

جستجو کردن
بازارها
در مورد بازارهای هدف ما بیشتر بدانید

صنایع نیروگاهی

شرکت پارسیان ثریا سازان در پارک علم و فناوری خلیج فارس مستقر است. ما این منطقه را به دلیل وجود هاب گازی انتخاب نموده ایم. ما با ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و اجرای بدون عیب توانسته‌ایم نامی خوش در ذهن مشتریان و کارفرمایان خود به جای بگذاریم و این موضوع بهترین راه تبلیغ برای ماست.

ما در زمینه نیروگاهی با تامین و طراحی انواع سایلنسرها، خدمات طراحی و تحلیل پایپینگ مطابق با ASME B31.3، طراحی مشعلهای دوگانه سوز  و راه اندازی و پیش راه اندازی واحد بویلر خدمات خود را به واحدهای نیروگاهی معرفی نموده ایم.

LNG

شرکت دانش بنیان پارثکو (Parsooco) با طراحی سیستم‌های فلر،‌ سایلنسرها، پکیج تصفیه مواد شیمیایی و هم اکنون مشعل‌های با تکنولوژی بالا قادر به خدمت رسانی به کارخانه‌های LNG می‌باشد.

سیستم‌های فلر ما از نرخ بالای تخریب هیدروکربن‌های سنگین در تیپ فلر برخوردارند. همچنین سایلنسرهای به گونه‌ای طراحی شده‌اند که محیطی آرام و بدون صدای مزاحم را برای شما فراهم می‌آروند. ما با تصیفه مواد شیمیایی،‌ علاوه بر آنکه به پاک بودن محیط زیست منطقه شما کمک خواهیم کرد، ذهنیت مثبتی از شرکت شما برای سایرین ایجاد خواهیم نمود.

 

صنایع دریایی و فراساحلی

برنامه‌های توسعه‌ای ما در زمینه فلر و مشعل‌های سکوهای دریایی و فراساحلی ماموریت حیاتی هستند. تخصص ما در زمینه احتراق می تواند در موارد کاربردی زیر کارگشا باشد:

  • کشتی‌های نفتکش
  • شناورهای تولیدی، ذخیره سازی و تخلیه (FPSO)
  • کشتی‌های انتقال گاز طبیعی مایع (LNGC)
  • کشتی‌های ذخیره سازی گاز طبیعی مایع
  • حامل‌های گاز طبیعی مایع شناور (FLNG)
  • واحدهای ذخیره سازی و تبدیل مجدد به گاز (FSRU)
  • واحدهای ذخیره سازی شناور (FSU)
  • سکوهای دریایی

 

از طراحی و ساخت مشعل‌های دیگ‌های بخار کشتی‌ها گرفته تا طراحی، مهندسی و ساخت یک سیستم فلر بدون دود، پارثکو (Parsooco) کیفیت و خدمات بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد.

ما می‌دانیم که فعالیت‌های دریایی و فراساحلی در محیط‌های سخت و ایزوله انجام می‌شود. به همین دلیل است که ما تجهیزات قابل اعتمادی را تولید، آزمایش و نصب می‌کنیم که برای مقاومت در برابر شرایط جوی سخت و نیازهای فرآیندی شما ساخته شده است.

 

صنایع پالایشگاهی

از زمان آغاز به کارمان تاکنون، توانسته‌ایم تمامی پروژه های خود را در زمینه طراحی و ساخت مشعل، سایلنسر و تصفیه مواد شیمیایی با رضایتمندی 100 درصد مشتریان به اتمام رسانیم. مهندسان جوان و با تجربه ما در ترازی جهانی از تحقیق، طراحی و ساخت گرفته تا راه اندازی، آموزش و پشتیبانی پس از فروش، بالاترین کیفیت را برای سختگیرانه ترین مقررات زیست محیطی و ایمنی صنعت پالایشی ارائه می‌دهند.

 

صنایع آمونیاک

در پارثکو (Parsooco)، ما می‌دانیم که تولید آمونیاک دارای چه پیچیدگی‌هایی است. هنگامی که تأسیسات آمونیاک خود را برای مطابقت با الزامات زیست محیطی و ایمنی دقیق ارتقا می‌دهید، به یک شرکت تخصصی در زمینه احتراق نیاز دارید که پیچیدگی‌های کسب و کار شما و اهمیت زمانی شما را درک کند.

ما با طراحی فلرهایی برای سوزاندن گازهایی با BTU کم به شما در بهسوزی فلر کمک خواهیم نمود.

 

حفاری و اکتشاف

فلرهای تولیدی، مشعل‌های چاله سوزان،‌ مشعل‌های دو گانه سوز و آشغال سوز طراحی شده توسط پارثکو (Parsooco) تقریباً در همه میدان‌های بزرگ جمع‌آوری نفت و گاز غیرمتعارف و متعارف امروزی قابلیت کار و عملیاتی شدند را دارا می باشند. از فلرهای باز و محصور تست چاه تا تریلر قابل حمل، تمامی مشعل‌ها مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شده‌اند.