parsooco@yahoo.com

جستجو کردن
خدمات پس از فروش
قطعات یدکی، تعویض، تعمیرات و خدمات

هنگامی که به قطعه مناسب نیاز دارید، ابتدا با ما تماس بگیرید. از نکات مشعل گرفته تا پایلوت‌ها و سیستم‌های جرقه زنی، ما در قیمت رقابتی و در تجربه بی‌نظیر هستیم. تیم محصولات و خدمات پس از فروش پارثکو (Parsooco) دارای تجربه مهندسی و عملیاتی برای درک مشکلاتی است که با آن روبرو هستید. 

به تعویض تیپ فلر، سیستم جرقه زنی یا قطعات پایلوت نیاز داشته باشید، تیم خدمات و قطعات ما آماده کمک هستند. وقتی تماس می‌گیرید، با یک متخصص احتراق با تجربه صحبت خواهید کرد. محاسبه سریع قیمت‌ها، ارسال سریع قطعات، و عیب‌یابی و خدمات درجه یک،  خدماتی است که ما به شما ارائه می‌دهیم. ما می دانیم که چگونه یک آموزش مناسب برای اپراتورها باعث افزایش عمر تجهیزات شما، کاهش هزینه های ناشی از توقف تولید، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و ایمنی کارکنان خواهد شد. ما تجربیات متنوعی در اختیار شما قرار خواهیم داد. مربیان ما فهرست کاملی سرفصل ها را برای شما تنظیم نموده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید.

قطعات مشعل

ما از طریق ریخته گری و یا ماشین کاری به سرعت و مطابق با نقشه طراحی، قطعات سفارش گذاری شما را ساخته و به شما تحویل می دهیم. ما سرک‌های گاز یدکی و جایگزین، تثبیت‌کننده‌های شعله (همچنین به عنوان مخروط‌ها یا پخش‌کننده‌ها نیز شناخته می‌شوند)، اجزای سیستم جرقه زنی، قطعات پایلوت مشعل و موارد دیگر را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما آماده سازی می نماییم. تمام اجزای موجود در منطقه متاثر از گرما از مواد فولادی ضد زنگ 310 ساخته می شوند. با این حال، ما می‌توانیم قطعات را از مواد سفارشی نیز بسازیم.

قطعات فلر

فلرها به عنوان یک وسیله ایمنی چه در هنگام حوادث اضطراری و چه در هنگام عملیات و بهره برداری معمولی در سرویس قرار دارند، بنابراین هنگامی که یک مشکل غیر منتظره در سیستم فلر رخ می‌دهد، بازگرداندن فلر به خدمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک ماموریت حیاتی است. گروه صنعتی پارثکو با داشتن تجربه در طراحی و ساخت این مجموعه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن شرایط را برای شما به حالت عادی باز می‌گرداند.

مقاوم سازی

در پارثکو (Parsooco) ما می‌دانیم که هر پروژه‌ای نیاز به ساخت و ساز کاملا جدید ندارد و در بسیاری از موارد، برای تجهیزات، بهینه سازی تجهیزات موجود امکان پذیر است. دلایل مختلفی برای مقاوم سازی، بهبود و بهینه سازی تاسیسات وجود دارد همچون: مسائل مربوط به قابلیت اطمینان، هزینه‌های تعمیر و نگهداری مرتبط با بهره برداری از مشعل‌های قدیمی، ابتکارات جدید برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، افزایش هزینه‌های سوخت و موارد دیگر.

دلیل شما برای مقاوم سازی تجهیزات فعلی هر چه باشد، پارثکو (Parsooco) می تواند راه‌حل مناسبی را ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود که عملکرد تجهیزات جدیدی بهتر شود. بسیاری از سیستم های احتراق در حال خدمت امروزه قدیمی و ناکارامد هستند. بهسازی به تجهیزات جدید، استفاده از فناوری کنترلی و اضافه نمودن ویژگی های جدید به سیستم های قدیمی می تواند عملکرد / کارایی / قابلیت اطمینان / افزایش توان عملیاتی / کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را سبب شود.

 

images