parsooco@yahoo.com

جستجو کردن
پایداری و نوآوری
فن آوری و تخصص پیشرو در صنعت

نوآوری هسته اصلی هر کاری است که در پارثکو (Parsooco) انجام می‌دهیم. ما در تلاش هستیم با درک صحیح نیازهای صنعت و مشتریان، راه‌حل‌های عملیاتی را طراحی و تحویل آنها دهیم به گونه‌ای که ایمن، قابل اعتماد و کارآمد عمل کنند. موضوعات موجود در این صفحه را مرور کنید و مشاهده کنید که چگونه روح نوآورانه ما در هر جنبه‌ای از شرکت ما منعکس می‌شود.

مدیریت محیط زیستی، اجتماعی و شرکتی ESG
(ESG: Environmental, Social, Corporate Governance)

در پارثکو (Parsooco)، ما متعهد به ایجاد یک محیط کاری ایمن، پویا و مسئولانه هستیم. به عنوان بخشی از تعهدمان، ما محصولات، خدمات و راه‌حل‌هایی را مهندسی و تولید می‌کنیم که به آینده‌ای پایدار کمک می‌کند. با انجام این کار، ارزش تجاری بلندمدت خودمان را افزایش می‌دهیم و در عین حال به عنوان مباشر مردم، محیط زیست و جوامعی که به آنها خدمت می‌کنیم عمل نموده‌ایم.

ساخت داخل

ما به‌ عنوان یکی از پیشروان صنعت در زمینه احتراق و تصفیه مواد با آشنایی کامل به قابلیت‌های تولید داخلی و استفاده از شرکتهای همکار گروه بی همتایی را تشکیل داده‌ایم. هر یک از مراکزی که ما با آنها قرارداد داخلی امضا نموده‌ایم مجهز به تجهیزات ساخت پیشرفته و مطابق با استانداردها، کدها و تاییدیه‌های بین المللی است که برای خدمت به مشتریان ما ضروری است.

تحقیق، توسعه و آزمایش

گروه مهندسین خبره پارثکو (Parsooco) با ارائه راه‌حل‌های مختلف و نوین، خود را ملزم به حضور در محل دانسته و در تمام مراحل در کنار کارفرمایان می‌باشند، چرا که ما به دنبال چیزی فراتر از استاندارد هستیم.  و اما نتیجه آن چیزی جز ارائه راه‌حل‌های قابل اعتماد، برتر، و سیستم‌هایی که به طور قابل توجهی دوام بیشتری دارند. همین تعهدات و اهداف متعالی ماست که سبب شده است ما آزمایشگاهها و فرآیندهای تست محصولات خود را برای داشتن محصولی با کیفیت جدی بگیریم و رضایتمندی مشتری رکن اساسی ما باشد.

شبیه سازی، مدل سازی و بهینه سازی

ما از سیستم‌های محاسباتی با کارایی بالا (HPC) برای انجام شبیه‌سازی‌های دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) و تحلیل المان محدود (FEA) استفاده می‌کنیم. از طرف دیگر از طریق مدل سازی محصولات خود به دنبال بازخورد واقعی عملکرد محصولات خود هستیم. این تکنیک مدل سازی ارزان به در کنار انجام شبیه سازی‌ها به مهندسان ما کمک می‌کند تا سیستم‌های طراحی شده را ارزیابی، تجزیه و تحلیل، اصلاح و بهینه سازی کنند.

متخصصین ما با استفاده از راه‌حل‌ها و تکنیک‌های مبتنی بر کامپیوتر، می‌توانند کارایی و یکپارچگی محصول را حتی برای پیچیده‌ترین سیستم‌های احتراق، آکوستیک، خطوط لوله و سایر موارد به مشتریان خود نشان دهند. ما همچنین از سیستم‌های HPC در همکاری مستقیم با مرکز آزمایش خود برای اعتبارسنجی مدل‌های محاسباتی خود و ایجاد نمونه‌های اولیه مجازی برای توسعه، آزمایش و بهینه‌سازی محصول استفاده می‌کنیم.

کیفیت
مشتریان ما بالاترین انتظارات را از تولید با کیفیت و عملکرد ایمن دارند. کیفیت کار و شیوه‌های کاری ایمن فقط بخشی اجزای حیاتی اصول اساسی کار ما هستند.
بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)
فرهنگ ایمنی و بدون حادثه
 
در پارثکو (Parsooco)، ما ایمنی را جدی می‌گیریم. گروه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) ما یک تیم متحد و متعهد به داشتن یک محل کاری بدون حادثه برای کارمندان، بازدیدکنندگان و مشتریان است. هدف اصلی ما پرورش طرز فکر و رفتارهای جدیدی است که از حوادث، صدمات و آسیب دیدگی قبل از وقوع جلوگیری کند. ما همچنین به دنبال نشان دادن تعهد خود به محیط زیست، از طریق مهندسی سیستم‌ها تا نحوه تولید و عملکرد آنها هستیم.
 

ابزارهای موفقیت

سیستم مدیریت پارثکو (Parsooco) به گونه‌ای طراحی شده است که نمایشی واقع بینانه از نحوه عملکرد ما باشد. برنامه‌های ما با محوریت انطباق با مقررات و همچنین انتظارات شرکت و مشتریان تمرکز دارد و توجه به موارد زیر همگی جز ارکان موفقیت ما هستند:

  • آموزش
  • شناسایی خطر
  • مدیریت ریسک
  • تحقیقات
  • مشاهدات
  • سیاست‌ها
  • رهبری کارکنان
  • پشتیبانی
  • مشتریان
  • فروشندگان
  • تجربه و جوانی