parsooco@yahoo.com

جستجو کردن
خدمات پس از فروش مشعل‌ها
تعویض و سرویس قطعات مشعل

قطعات تعویضی مشعل

گروه صنعتی پارثکو (Parsooco) در تلاش است با ایجاد بانک قوی اطلاعاتی از قطعات پر مصرف مشعل‌های صنعتی، قطعات یدکی آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان خود قرار دهد. ما از طریق ریخته گری و ماشین کاری، انواع سرک‌های گاز یدکی و جایگزین، تثبیت‌کننده‌های شعله ( به عنوان مخروط‌ها یا پخش‌کننده‌ها نیز شناخته می‌شوند)، اجزای سیستم جرقه زنی، قطعات پایلوت مشعل و موارد دیگر را در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان خود آماده می‌نماییم. تمام اجزای موجود در منطقه متاثر از گرما از مواد فولادی ضد زنگ 310 ساخته می‌شوند. با این حال، ما می‌توانیم قطعات را از مواد سفارشی نیز بسازیم.

مهم نیست کدام تولید کننده مشعل های شما را تامین کرده است، ما با استفاده از به روزترین تجهیزات و بهره گیری از متخصصین با تجربه تجهیز شما به روز، ارتقا و استاندارد سازی می‌نماییم. ما تمام قطعات شرکت‌های بزرگ سازنده مشعل را می‌سازیم از جمله:

  • JOHN ZIN HAMWORTHY COMBUSTION (JZHC)
  • HAMWORTHY
  • COEN
  • TODD
  • PEABODY
  • FORNEY
  • CALLIDUS
  • SELAS

کارشناسان ما پیچیدگی‌های سیستم شما را درک می‌کنند، بنابراین قطعاتی که در اختیار شما قرار داده می‌شوند کاملا با سیستم شما همخوانی خواهد داشت. اگر به اجزای سفارشی نیاز دارید که به طور خاص برای پروژه شما ساخته شده‌اند، پارثکو (Parsooco) می‌تواند راه حلی را مهندسی کند تا به طور یکپارچه در سیستم مشعل فرآیندی شما قرار بگیرد و در عین حال شما از مشعلی بهینه استفاده نمایید.

تیپ (نوک) مشعل / تثبیت کننده / دیفیوزر

پارثکو (Parsooco) تیپ، تثبیت کننده‌ها و دیفیوزرهای گازی را ارائه می‌کند که برای برآورده کردن نیازهای حیاتی مشتریان ما طراحی شده‌اند.

تیپ‌های گاز ما با تلرانس‌های دقیق مهندسی و ساخته شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که تجهیزات مشتری ما به درستی کار می‌کند. ما می‌توانیم قطعات جایگزین را برای تقریباً انواع مشعل‌ها اعم از مشعل‌های پیش‌اختلاط گرفته تا مشعل‌های با NOx بسیار کم ارائه دهیم.

پارثکو (Parsooco) می‌تواند طیف گسترده‌ای از تثبیت کننده‌های شعله و دیفیوزرهای ریخته‌گری یا ساخته شده را برای مشعل‌های شعله گرد یا تخت عرضه کند.

کاشی مشعل

پارثکو (Parsooco) می‌تواند انواع کاشی‌های مشعل گازی یا نفتی را برای پاسخگویی به درخواست شما عرضه کند.

پایلوت مشعل و قطعات پایلوت

پارثکو (Parsooco) مجموعه‌های پایلوت جایگزین کاملی را برای انواع مشعل‌ها فراهم می‌کند. صرف نظر از سازنده مشعل، ما می‌توانیم جایگزینی برای سیستم‌های جرقه زنی دستی و/یا الکترونیکی، میله‌های شعله (Flame rods) و جرقه زن مشعل ارائه کنیم.

پارثکو (Parsooco) می‌تواند طیف گسترده‌ای از عایق‌ها، لوله‌های تغذیه، میله‌های قابل انعطاف، میله‌های شعله و جرقه زن‌های  مورد استفاده در سیستم‌های احتراق پایلوت را عرضه نماید.

مجموعه های اختلاط، نازل‌ها، اسپادها و درب‌های هوا برای پایلوت‌های مشعل و پایلوت‌های فلر شما در دسترس است.

اجزای مشعل پیش اختلاط

پارثکو (Parsooco) ونچوری‌هایی را برای مشعل های پیش اختلاط در اندازه های مختلف ارائه می‌دهد. ما همچنین طیف گسترده‌ای از تیپ‌های مشعل پیش اختلاط، رجیستر هوا و سایر لوازم جانبی مشعل‌های پیش اختلاط را ارائه می‌دهیم.

اجزای مشعل دیوار تابشی

پارثکو (Parsooco) می‌تواند مشعل‌های دیوار تابشی تاسیسات شما را تامین کند و این اطمینان حاصل می‌کند که زمان خرابی و همچنین سود از دست رفته به دلیل اختلال در تولید را به حداقل برساند. تیپ‌های مشعل دیوار تابشی ما از مواد فولادی ضد زنگ ساخته شده‌اند که این موضوع سبب افزایش مقاومت در برابر دمای کوره می‌شود.

اجزای مشعل سوخت مایع

پارثکو (Parsooco) قادر به طراحی و ساخت طیف گسترده‌ای از قطعات مشعل‌های ترکیبی، گازوئیل سوز، نفت سوز، مازوت سوز و سوخت های هیدروکربنی سنگین را دارد. مشعل سوخت مایع شما،‌ دارای اتمایزر بخار، هوا، گاز و یا اتمایزر مکانیکی باشد، پارثکو (Parsooco) تیپ، اسپاد، بدنه، و گیره را برای شما تولید و تامین می کند.