parsooco@yahoo.com

جستجو کردن
محصولات
محیط زیستی پاک و سبز به آیندگان ارمغان دهید

سیستم‌های فلـــــر

شركت دانش بنيان پارثكو با تكیه بر دانش فنی، سيستم‌های فلر با قابليت اعتماد و طول عمر بالا به مشتريان خود عرضه می‌نمايد. فناوری‌های فلر ما برای صنايع نفت، گاز، پتروشيمی، صنايع پايين دستی و سكوهای دريايی قابل استفاده هستند.

سایلنسرهای صنعتی/ساختمانی

طراحی و ساخت سایلنسرهای خود را به ما بسپارید. ما با استفاده از تجربیات ارزشمند خود که ماحصل یک دهه فعالیت در زمینه طراحی و ساخت انواع سایلنسرها است، تجهیزاتی مدرن و به روز را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم.

پکیج تصفیه مواد شیمیایی

ما نیازهای شما به داشتن یک سیستم تصفیه را برآورده خواهیم نمود. سیستم‌های پرتابل ما با قابلیت حذف HSS، کاهش سختی و قابلیت کار در حین سرویس دهی واحد شما را دارد.

در هر کجا که باشید، در کوتاه ترین زمان، پکیج‌های اجاره‌ای خود را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سیستم‌های هوادهی

شركت دانش بنيان پارثكو با تيكه بر دانش فنی سيستم‌های فلر با قابليت اعتماد و طول عمر بالا به مشتريان خود عرضه می‌نمايد. فناوری‌های فلر ما برای استفاده در صنايع نفت، گاز، پتروشيمی، صنايع پايين دستی و سكوهای دريايی قابليت استفاده دارد.

ابزار دقیق و مانیتورینگ

خط مشی پارثکو ارائه محصولات با کیفیت و در تراز جهانی، مشتری مداری و همگام بودن با شرکتهای دنیا است. لذا همیشه در حال تعامل و هم افزایی با شرکتهای دانش بنیان و پیشرو در زمینه‌های مختلف هستیم. در همین راستا و جهت پوشش نیازهای مرتبط به محصولات خود، با ایجاد شبکه‌ای از شرکتهای همکار، علاوه بر تکمیل سبد محصولاتی خود، محصولاتی همگام به پیشرفت بازارهای جهانی به مشتریان خود عرضه می‌داریم.

دوربین‎های مانیتورینگ و مادون قرمز، سیستمهای جرقه زنی و سایر خدمات را از ما بخواهید.

خدمات و سرویس‌ها

اعتماد مشتریان به ما، رمز پیشرفت ماست. ما با ارائه پکیجی از خدمات پس از فروش، خدمات مهندسی، راه اندازی و پیش راه اندازی و بازرسی فنی و هوایی در کمترین زمان نیازهای شما مشریان را به بهترین نحو پاسخگو خواهیم بود.