parsooco@yahoo.com

جستجو کردن
تجهیزات جرقه زنی و ابزار دقیق
اسکنر، مانیتورینگ، پایلوت و ...

اسکنر شعله

پارثکو (Parsooco) با همکاری شرکت آسا اترس لیان خط کاملی از اسکنرهای شعله یکپارچه را ارائه می‌دهد. این اسکنرها با حذف تمام سیکنالهای پس زمینه مزاحم، سبب افزایش قابلیت اعتماد و کاهش خطا برای سیستمهای تک و چند مشعلی می‌شود.

اسکنرهای ارائه شده عمدتاً در نیروگاه‌ها، تصفیه فاضلاب و کارخانه‌های صنعتی و همچنین پالایشگاه‌ها، خمیر کاغذ و کاغذ، فولاد یا سایر صنایع با کوره‌هایی که نفت، گاز، زغال سنگ، زیست توده، مواد شیمیایی و سایر محصولات زائد را آتش می‌زنند، استفاده می‌شوند.

 

سیستم مانیتورینگ و پایش شعله

شرکت پارثکو با هدف پایش و نظارت بر سیستم‌های فلر، در حال تحقیق و توسعه استفاده از فناوری تصویربرداری طیفی رادیومتری (VISR) و مادون قرمز (IR) می‌باشد. روش‌های غیرمستقیم فعلی برای نظارت بر راندمان احتراق غیر دقیق، ناکارآمد، خسته‌کننده و پرهزینه هستند.

این فناوری به اپراتورهای اتاق کنترل و سیستم نظارت بر احتراق مستقیم فلر این امکان را می‌دهد تا بازخورد دقیق، بلادرنگ و قابل خواندن را در مورد عملکرد فلر داشته باشند.

پایلوت

شرکت دانش بنیان پارثکو با طراحی و ساخت پایلوت‌های صنعتی برمبنای API-537 نیاز شما به طیف گسترده ای از پایلوت ها را پوشش می دهد. پایلوت های ما قابلیت نصب بر روی تمام مشعلهای صنعتی و تیپهای فلر را دارد.

واحد جرقه زنی

واحد کنترل و جرقه زنی پایلوت‌های پارثکو در دو مدل FFG و HEI تمام نیاز مشتریان را پوشش می دهد.

خدمات پيشنهادی ما

بازارهای هدف ما

متخصيين پارثكو (Parsooco) می‌تواند راه‌حل‌های کنترل احتراق و انتشار گازهای گلخانه‌ای را در هر کجا که پالايش هیدروکربن انجام می‌شود، ارائه دهند. مشتریان می‌توانند تجهیزات و خدمات ما را در زمينه انرژی و فرآیندهای بالادستی، میانی و پایین ذستی نفت و گاز بیابند.

ما همچنین محصولاتمان را به سایر صنایع مانند ایستگاههای بارگیری و ذخیره سازی، داروسازی، کربن سازی، کارخانجات خمیر و کاغذ، فرآوری مواد غذایی و سایر موارد پیشنهاد می‌دهیم.