parsooco@yahoo.com

جستجو کردن
تاریخچه
کار تیمی، هدفی واحد
تلاش، نوآوری، کار آفرینی

شرکت پارسیان ثریا سازان با نام تجاری پارثکو (Parsooco) در سال 1397 در استان بوشهر تاسیس شد. هدف از تاسیس این شرکت ایجاد اشتغال، جلوگیری از خروج ارز و مهاجرت معکوس نخبگان کشور با هدف کمک به اقتصاد کشور ایران پایه ریزی شد. شرکت پارثکو (Parsooco) در سال 1400 توانست به عنوان شرکت فناور در زیر مجموعه شرکت‌های پارک علم و فناوری خلیج فارس قرار بگیرد و فصل جدیدی از همکاری با معاونت علمی وزارت علوم کلید خورد. در سال 1401 با دریافت حکم دانش بنیانی، این شرکت در زمره شرکت‌های دانش بنیان و فناور قرار گرفت و به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه احتراق، تصفیه مواد و محیط زیست در حال صنعتی سازی فعالیت‌های خود است.

استفاده از پتانسیل دانشگاه‌ها و همکاری با نخبگان علمی با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه ماموریت ما می باشد. ما اعتقاد داریم می‌توان بهترین نتایج را از طریق تلفیق جوانی و تجربه به دست آورد فلذا همیشه در تلاش در جذب جوانان فارغ التحصیل و دانشجویان کوشا هستیم.

ما با تعریف و برون سپاری پروژه‌های تحقیقاتی خود، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کاراموزی، به دنبال رشد همسو و تکمیل چرخه دانش، اشتغال، اقتصاد هستیم.