parsooco@yahoo.com

جستجو کردن
فرصتهای شغلی
برای تاثیر گذار بودن با ما باشید

 مشاهده فرصت های شغلی

کارکنان پارثکو (Parsooco) از مزایای وجود مدیرانی با فرهنگ قوی و آموزش دیده و پتانسیل رشد در همه بخش‌های ما برخوردار هستند. از تیم‌های مهندسی گرفته تا گروه‌های پشتیبانی، ما یک محیط کاری قوی را ایجاد نموده‌ایم و برای بازخورد، رشد، توسعه و ایده‌های جدید کارکنان ارزش قائل هستیم.

 کارآموزی در پارثکو (Parsooco)

پارثکو (Parsooco) به اجرا و برگزاری بهترین دوره‌های کارآموزی افتخار می‌کند و تمام تلاش خود را می‌کند تا اطمینان حاصل کند که کاراموز در هر دوره کارآموزی یک تجربه ارزشمند و غنی از شغل را کسب کرده باشد. ما به متخصصان جوان این فرصت را می‌دهیم که در پروژه‌های واقعی و عملی مشارکت داشته باشند که ارزش زیادی به کسب‌ و کار ما می‌افزاید.

در پارثکو (Parsooco) یک مسیر شغلی پویا را آغاز کنید

شرکتی بر بنیان دانش در فناوری احتراق پیشرفته و راه حل‌های زیست محیطی.

با بزرگترین نام‌ها در صنایع پالایش، فرآوری گاز، تولید، پتروشیمی، LNG، انرژی، دریایی و فراساحلی، بیوگاز و سایر صنایع همکاری کنید و در کنار تیم متخصصان مهندسی ما، مهارت‌های خود را گسترش دهید.

با پارثکو همگام باشد و …

  • کار در یک فرهنگ مردم محور و محیطی که بر اساس احترام متقابل، تشویق شخصی، صداقت حرفه‌ای و فرصت‌های نامحدود ساخته شده است
  • از رویدادهای شرکت پارثکو (Parsooco)، هدایای هفتگی، تشخیص کارمند ماه و موارد دیگر لذت ببرید
  • خلاقانه فکر کنید و اقدام قاطعانه‌ای برای ایجاد استانداردهایی بالاتری از نیاز مشتری ارائه دهید
  • جلسات آموزشی مداوم را با ما تجربه کنید
  • آموزش در مورد تجهیزات پارثکو (Parsooco)، طراحی سیستم‌ها، و فناوری‌های محصول محور ما
  • نشان دادن نظارت از طریق پروژه های اطلاع رسانی جامعه.

 

پارثکو (Parsooco) یک کارفرمای فرصت‌های برابر است که دفتر مرکزی آن در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس (پارک علم و فناوری خلیج فارس) قرار دارد. ما بسته‌های حقوق و مزایا رقابتی را به کارکنان سطح پایه و با تجربه که در زمینه‌های مختلف شغلی کار می‌کنند ارائه می‌دهیم. از جمله گروه های مورد نیاز می‌توان به مهندسی مکانیک، شیمی، برق، ابزار دقیق،  محیط زیست، حسابداری، بازاریابی، جوشکار و مونتاژ کار ماهر، تکنسین‌های خدمات احتراق، ماشین آلات اشاره کرد.