parsooco@yahoo.com

جستجو کردن
پارثکو و ESG
فن آوری و تخصص پیشرو در صنعت
تعهد ما

در پارثکو (Parsooco)، ما متعهد به ایجاد یک محیط کاری ایمن، پویا و مسئولانه هستیم. به عنوان بخشی از تعهدمان، ما محصولات، خدمات و راه‌حل‌هایی را مهندسی و تولید می‌کنیم که به آینده‌ای پایدار کمک می‌کند. با انجام این کار، ارزش تجاری بلندمدت خودمان را افزایش می‌دهیم و در عین حال به عنوان مباشر مردم، محیط زیست و جوامعی که به آنها خدمت می‌کنیم عمل نموده‌ایم.

کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای

کنترل انتشار ترکیبات آلی فرار VOC

افزایش طول عمر تجهیزات

تصفیه مواد شیمیایی

کاهش انتشار متان و دی اکسید کربن
انتشار گازهای گلخانه ای را از طریق کاهش فلرینگ، استفاده از فلرهای با راندمان بالا و سیستم نوین FGR کاهش دهید.

طبق آمار بانک جهانی اطلاعات، 90 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه‌ای خاورمیانه، ناشی از انتشار متان (CH4) و دی اکسید کربن (CO2) به دلیل فعالیت‌های انسانی در طی بوده است. در پارثکو (Parsooco) ما به دنبال کاهش سطح انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از احتراق سوخت‌ها، فلرینگ و نشتی‌ها در سیستم‌های گاز طبیعی و موارد دیگر هستیم.

 

کاهش انتشار CH4 و CO2 از طریق …
کاهش فلرینگ

سیستم‌های فلر برای ایمن نگه داشتن پرسنل و جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای مضر به جو ضروری هستند. همچنین در فلرینگ غیرمرتبط با ایمنی (فلرینگ معمولی) علاوه بر آنکه شاهد سوختن گاز و اتلاف سوخت‌های قابل استفاده هستیم، این موضوع به انتشار سالانه میلیون‌ها تن CO2 به جو کمک می‌کند. 

رسیدن به فلرینگ معمول صفر قبل از سال 2030 میلادی

پارثکو (Parsooco) راه‌حل‌هایی را برای حمایت از ابتکار عمل Zero Routine Flaring تا سال 2030 بانک جهانی با هدف کمک به ریشه کن کردن فلرهای معمول دارد.

 

صرفه جویی در مصرف سوخت و افزایش بازگشت سرمایه (ROI) با بازیابی گاز فلر
پارثکو (Parsooco) سیستم‌هایی را برای کار با فلرهای موجود طراحی می‌کند تا به وسیله آن به توان گازهای در حال فلرینگ معمول را جمع آوری شوند. با وجود سیستمی که به درستی مهندسی و طراحی شده است، گازهای زائد بازیافت، پالایش، فشرده شده و به کارخانه بازگردانده می‌شوند تا به جای سوخته شدن به عنوان سوخت مورد استفاده مجدد قرار گیرند. این فرآیند هم هزینه‌های سوخت و هم هزینه‌های تعمیر و نگهداری مشعل (تیپ) را کاهش می‌دهد. هزینه طراحی و ساخت سیستم‌های بازیابی گاز مشعل (FGR) از طریق صرفه‌جویی در مصرف سوخت به در کوتاه ترین زمان ممکن به شما باز خواهد گشت و با کاهش چشمگیر انتشار CO2 به کارخانه شما کمک می‌کنند تا قوانین فعلی و آینده را رعایت کند.

برای تغییر این متن kkkkkkkkk

kبر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

kklllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

;;;llkkkkkkkkkkk

بهبود فلرینگ
استفاده از سیستم‌های فلر کارآمد برای کاهش اثرات مضر زیست محیطی حیاتی است. شرکت پارثکو (Parsooco) با ارائه راه‌حل‌های فنی و همچنین ایجاد شبکه‌ی همکاری با شرکتهای پیشرو در زمینه الکترونیک و ابزار دقیق، به دنبال داشتن فلرینگی ایمن و بدون دود است.
 
استفاده از تیپ های فلر نوین

استفاده از تیپ‌های فلر بدون دود پارثکو (Parsooco) سبب بهبود احتراق و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود. ما با مطالعه و انجام شبیه سازی های کوناگون تیپ های فلری را ارئه می نمایم که علاوه بر کم بودن مصرف سیال کمکی ضد دود، بالاترین راندمان تخریب (CE) را داشته باشند.

 

استفاده از تجهیزات اندازه گیری و پایش شعله

با عقد قرداد همکاری میان پارثکو (Parsooco) و شرکت آسا اترس لیان ما به دنبال حذف حدس و گمان از فرآیند احتراق هستیم. سیستم مانیتورینگ مستقیم شعله بازده احتراق (CE) را در زمان واقعی اندازه‌گیری می‌کند و به اپراتورها اجازه را می‌دهد تا به CE واقعی (اغلب 99.5٪ یا بالاتر) بسیار بالاتر از نرخ‌های معمول فرض شده (98٪) دست یابند.

کنترل انتشار ترکیبات آلی فرار VOC

هیدروکربن‌ها در طول چرخه تولید، حمل و نقل و ذخیره می توانند به دلایلی چون تغییرات دما و فشار تبدیل به ترکیبات آلی فرار شوند. پارثکو در حال طراحی و ساخت واحدهای بازیابی بخارات آلی از طریق جذب کربن فعال است که می‌تواند همه آن هیدروکربن‌ها (یا بخش زیادی از آن) را به عنوان مایع بازیابی کند و به عنوان یک محصول ارزشمند به جای از بین رفتن در طی احتراق یا به عنوان یک بخار فرار (بدون تولید هیچ گونه NOx حرارتی) بازگردانده شود.

 

کاهش انتشار ترکیبات آلی فرار از طریق …
واحد جمع آوری بخارات به روش جذب کربن فعال
افزایش عمر تجهیزات با استفاده از فناوری های نوین
ما با همکاری دانشگاه و پارک علم و فناوری خلیج فارس در حال توسعه فناوری های خود هستیم. برنامه ما بهره گیری از فناوری پوشش‌های سرامیکی با هدف تغییر در خواص فیزیکی، ترمودینامیکی و انتقال حرارتی سطوح دما بالا جهت استفاده در مجموعه مشعل ها برای افزایش طول عمر آنها می‌باشد. تجهیزات با طول بالا، علاوه بر اینکه سبب ایجاد یکنواختی در عملکرد صحیح می شوند، خاموشی های مورد نیاز برای سرویس و تعمیر نگهداری را محدود می کند.

 

افزایش طول عمر تجهیزات از طریق …
بازرسی‌های پهپادی تیپ فلر
پوشش‌های تقویتی
ارائه راه‌حل‌های مهندسی
تصفیه مواد شیمیایی
آلودگی آب و خاک را از طریق استفاده از پکیج‌های تصفیه ما به حداقل برسانید.

آلودگی مواد شیمیایی همچون گلایکول‌ها (TEG، MEG)، آمین‌های نوع اول، دوم و سوم سبب کاهش کارایی آنها می شود. در صورت عدم تصفیه به موقع آنها، لازم است این مواد امحا شوند که در گذشته این کار از طریق دفن در خاک و یا ریختن آن در آبهای جاری و رودخانه سبب آلودگی و ایجاد خسارات جبران ناپذیر به منابع زیر زمینی و بافت خاک می شد. شرکت دانش بنیان پارثکو (Parsooco) با ارائه پکیج های پرتابل و ثابت تصفیه مواد شیمیایی احیای این مواد را به جای امحای آن فراهم نموده است تا علاوه بر آنکه سبب ایجاد ذهنیتی مثبت برای آن کارخانه شود، سلامتی آب و خاک را تضمین نماید.