parsooco@yahoo.com

جستجو کردن
فلرهای بدون دود
طرح های پیشرفته برای ترویج احتراق کامل و کارآمد

فلر بدون دود به كمک هوا

شركت دانش بنيان (Parsooco) چندین تيپ فلر با کمک هوا را با بهره‌گيری از طراحی‌های پیشرفته برای داشتن احتراق کامل گازهای سنگين زائد در مکان‌هایی که بخار در دسترس نباشد و یا استفاده از آن مقرون به صرفه نباشد، ارائه می‌دهد. در فلرهای بدون دود با کمک هوا از دمنده‌ها برای تزریق مستقیم هوای کمکی به جریان گاز زائد هنگام خروج از تيپ فلر، استفاده می‌شود که منجر به احتراق بدون دود و عمر طولانی‌تر تيپ فلر خواهد شد.

FTA

هنگامی كه فلرينگ بدون دود مورد نظر باشد و بخار و گاز کمکی در دسترس نباشد، با استفاده از تزريق هوا توسط يک دمنده‌ به جریان گاز زائد هنگام خروج از تيپ فلر می‌توان يک جريان به دود ايجاد كرد. شركت پارثكو (Parsooco) با ارائه 3 مدل از تيپ‌های فلر بدون دود با كمک هوا FTA، سبد محصولاتی متنوعی را به مشتريان عرضه می‌نمايد.

تيپ‌های فلر سری FTA دارای يک طرح اختصاصی هستند كه با شليک هوا به درون توده گاز زائد خروجی از تيپ، سطح تماس هوا / گاز را افزايش داده و باعث اختلاط بهتر و رسيدن به يک احتراق كامل و بدون دود می‌شود. 

هوای اجباری خروجی از دمنده‌ها و گاز زائد از هدر فلر به طور جداگانه از پایه استک فلر به بالای فلر هدایت می‌شوند. هوا و گاز را نبايد تا بعد از خروج از تيپ فلر به يكديگر مخلوط شوند، در غير اينصورت ايمنی سيستم به خط خواهد افتاد. علاوه بر این، تمامی فلرهای بدون دود با کمک هوای شركت پارثكو FTA می‌تواند بدون روشن بودن دمنده‌ها نيز کار نمايند و در صورت قطع برق، دفع ایمن گازهای زائد نيز فراهم خواهد بود. تيپ‌های فلر سری FTA شعله‌ای با کیفیت عالی تولید می‌کنند که در تمام شرایط جوی و فلرينگ‌های مختلف پايدار مي‌مانند. تماس شعله در قسمت بیرونی بدنه تيپ و سوختن در داخل تيپ فلر، عملاً توسط هوای اجباری دمنده‌ها از بین می‌رود، و همچنين با سرعت زيادی كه به سمت بالا ایجاد می‌کند، تاثیر باد را در شکل دادن یا حرکت دادن شعله به حداقل می‌رساند. هوای اجباری همچنین طول شعله را کوتاه می‌کند و تشعشع شعله را به دليل ايجاد مخلوط هوا در تيپ فلر كاهش می‌دهد.

فلر بدون دود به كمک بخار

شركت دانش بنيان (Parsooco) چندین تيپ فلر با کمک هوا را با بهره‌گيری از طراحی‌های پیشرفته برای داشتن احتراق کامل گازهای سنگين زائد در مکان‌هایی که بخار در دسترس نباشد و یا استفاده از آن مقرون به صرفه نباشد، ارائه می‌دهد. در فلرهای بدون دود با کمک هوا از دمنده‌ها برای تزریق مستقیم هوای کمکی به جریان گاز زائد هنگام خروج از تيپ فلر، استفاده می‌شود که منجر به احتراق بدون دود و عمر طولانی‌تر تيپ فلر خواهد شد.

هنگامی كه نياز به دفع و فلرينگ گازهای زائد با تركيبات سنگين باشد، استفاده از بخار يكی از گزينه‌های قابل اعتماد می‌باشد. شركت پارثكو (Parsooco) با ارائه مشعل‌های با تكنولوژی بالا و همچنين تنوع در اين مدل، فلرهايی را در به مشتريان خود عرضه می‌دارد كه تمامی نيازهای آنها را بر طرف می‌سازد. مشعل‌های ما عملکرد استثنایی در ايجاد شعله بدون دود، سطوح تشعشع کم و صدای کمتری نسبت به فلرهای معمولی با کمک هوا دارند.

FTS-G1

تيپ فلر FTS-G1 شرکت پارثکو (Parsooco) یک تیپ فلر نسل اول است که از بخار برای سیستم ضد دود بهره می‌گیرد، يكی از پر مصرف‌ترين نوع تيپ‌های فلر می‌باشد. به طور معمول برای تزريق بخار در اين مدل سه روش وجود دارد

  • تزريق بخار از مركز (FTS-G1-C)
  • تزريق بخار توسط رينگ (FTS-G1-R)
  • تركيب دو روش فوق (FTS-G1-CR)
 

طراحی نازلهای تزریق بخار شركت پارثكو (Parsooco) به گونه‌ای است كه نویز ناشی از تزریق بخار را به حداقل می‌رساند. تزریق بخار در نقطه خروجی این نوع تیپ فلر راندمان مناسبی در حذف دود را سبب می‌شود. همچنین بخار تزریقی به تشکیل شعله‌ای قائم خصوصا در هنگام وزش باد شدید کمک می‌کند و از تماس شعله با بدنه تیپ در شرایط بد جوی جلوگیری به عمل می‌آورد. تزریق بخار همچنین به کاهش سطح تشعشع (با کاهش تابش شعله فلر) کمک می‌کند.

FTS-G2

در طراحی تیپ‌های فلر نسل دوم FTS-G2 شرکت پارثکو (Parsooco)، منیفولد تزریق بخار از قسمت زيرين تیپ فلر به نقطه‌ای نزدیک به دهانه خروجی تیپ منتقل می‌شود. یک صفحه فلزی نویزگیر برای خفه کردن نويز ناشی از صدای جت تزریق بخار اضافه شده است که علاوه بر کاهش نویز، اين پوشش نازل‌های تزریق بخار را از گرمای شعله دور می‌کند. تیپ‌های فلر FTS-G2 از یک مجموعه لوله بخار/هوا داخلی برای هدایت مخلوط هوا و بخار ايجاد شده به درون توده گاز زائد در حال سوختن  استفاده می‌کند. مخلوط بخار و هوا در نقاط مختلف تيپ فلر به طور مستقیم به گاز فلر تزریق می‌شود. طراحی نازل‌های تزریق بخار و لوله های بخار / هوا داخلی، بالاترین راندمان ممکن بخار را در کنترل دود تضمین می‌کند. طراحی تیپ فلر FTS-G2 می‌تواند مقدار بخار مورد نیاز برای یک دبی گاز فلر شده با نرخ مشخص را 35 تا 40 درصد نسبت به تیپ‌های فلر استاندارد کاهش دهد. 

FTS-G3

طراحی تيپ فلر نسل سوم شرکت پارثکو (Parsooco) با هدف رسیدن به کمترین میزان مصرف بخار و بالاترین میزان ممکن کاهش دود و بدون پيش اختلاط هوا و گاز به انجام رسید. در طراحی نسل سوم از طرح واقعی يک اجكتور استفاده شده است كه به طور قابل توجهی بازده ذاتی را افزايش می‌دهد كه اين موضوع سبب كاهش وابستگی به فشار گاز زائد در حال فلرينگ و نرخ بخار برای ايجاد شعله‌ای بدون دود می‌شود. 

مصرف بخار کمتر باعث صرفه جویی در هزینه توليد بخار و همچنين کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از تولید بخار می‌شود.

تیپ فلر نسل سوم چالش ‌برانگیزترین موضوعات روز دنيا در فلرينگ همراه با بخار را حل می‌کند: 

  • عمر طولانی‌تر تيپ فلر
  • كاهش حساسیت مکانیکی به تشعشع و ايجاد شعله‌ای عمودی حتی در سرعت‌های جریان پایین‌
  • کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای (كاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای به طور مستقیم با صرفه جویی در تقاضا و مصرف بخار مرتبط است)
  • كاهش مصرف گاز پاكسازی (Purge Gas)
 
فناوری انقلابی در تيپ‌های فلر نسل سوم

تيپ فلر  نسل سوم مخلوط هوا و بخار را در همان ارتفاعی که دهانه خروجی تيپ فلر است رها می‌کند. از آنجایی که در طراحی‌ معمولی، هوا و يا بخار ممكن است قبل از خروج از تيپ فلر با گاز فلر مخلوط می‌شوند، برای جبران آن مجبورند با دبی بالاتری از سيال كمكي کار کنند. در تیپ فلر نسل سوم مقدار هوای مكش شده توسط مقدار ثابت بخار، حداكثر مقدار ممكن خود را دارد و بنابراين با جریان هوای بیشتر، بخار کمتری برای محافظت از تجهیزات در سناریوهای جریان کم مورد نیاز است.

فلر بدون دود با كمک سرعت

فلرهای سونيک (صوتی) شركت پارثكو (Parsooco) به طور گسترده در صنعت نفت و گاز، چه در خشکی و چه دريا استفاده می‌شود. در این فلرها با استفاده از گازهای زائد با فشار بالا و تبديل فشار به سرعت صوتی در تيپ فلر برای دستیابی به نرخ تخریب بسیار بالا (DE)، شاهد عملكرد عالی بدون دود و سطوح تشعشع کم استفاده در اين نوع فلرها می‌باشيم.

 

FTSV

سیستم‌های فلر سونيک (صوتی) تک نازله (Sonic Single-Point) به طور گسترده در صنعت نفت و گاز (چه در خشکی و چه دريا) و صنايع پتروشيمی استفاده می‌شود. در این فلرها با استفاده از گازهای زائد با فشار بالا و تبديل فشار به سرعت صوتی در تيپ فلر برای دستیابی به نرخ تخریب بسیار بالا (DE)، شاهد عملكرد عالی بدون دود و سطوح تشعشع کم استفاده در اين نوع فلرها می‌باشيم.

مزایای فلر سونیک تک نازله

  • سیستم‌های فلر صوتی تک نازله معمولاً دارای تيپ‌های فلر بدون سيال کمکی یا با کمک بخار هستند که دارای تثبیت کننده‌های شعله ویژه‌ای در دهانه خروجی تيپ فلر می‌باشند. این تثبیت کننده‌های ویژه مانع جدايش شعله از تيپ می‌شوند.
  • ایجاد یک شعله پایدار در نقطه خروجی تيپ فلر و علاوه بر آن راندمان تخریب بسیار بالای توده گاز را تضمین می‌كند.
FTMJ

سیستم‌های فلر سونيک (صوتی) چند نازله (مولتی جت) به طور گسترده در صنعت نفت و گاز (چه در خشکی و چه دريا) و صنايع پتروشيمی استفاده می‌شود. در این فلرها با استفاده از گازهای زائد با فشار بالا و تبديل فشار به سرعت صوتی در تيپ فلر برای دستیابی به نرخ تخریب بسیار بالا (DE)، شاهد عملكرد عالی بدون دود و سطوح تشعشع کم استفاده در اين نوع فلرها می‌باشيم.

مزایای فلر سونيک چند نازله (مولتی جت)

  • به طور خاص برای اطمینان از پایداری بالا و راندمان تخریب بالا توده گاز با سرعت صوت طراحی شده است.
  • تیپ فلر دارای نازل‌های خروجی با قطر كمتر نسبت به هدر اصلی است که در نتیجه گاز در حال سوختن بسیار بزرگ‌تری ايجاد می‌كند كه ماحصل آن سطح تماس بيشتر با هوای محیط و حجم دمش هوا بسیار بیشتر و افزايش توربولانسی در ناحیه احتراق خواهد بود كه نتيجه آن داشتن شعله‌ای بدون دود است.

خدمات پيشنهادی ما

بازارهای هدف ما

متخصيين پارثكو (Parsooco) می‌تواند راه‌حل‌های کنترل احتراق و انتشار گازهای گلخانه‌ای را در هر کجا که پالايش هیدروکربن انجام می‌شود، ارائه دهند. مشتریان می‌توانند تجهیزات و خدمات ما را در زمينه انرژی و فرآیندهای بالادستی، میانی و پایین ذستی نفت و گاز بیابند.

ما همچنین محصولاتمان را به سایر صنایع مانند ایستگاههای بارگیری و ذخیره سازی، داروسازی، کربن سازی، کارخانجات خمیر و کاغذ، فرآوری مواد غذایی و سایر موارد پیشنهاد می‌دهیم.