parsooco@yahoo.com

جستجو کردن
خدمات پس از فروش مشعلهای فلر
تعویض و سرویس قطعات مشعل فلر

قطعات تعویضی فلر

فلرها به عنوان یک وسیله ایمنی هم در هنگام حوادث اضطراری و هم در هنگام عملیات بهره برداری معمول مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین هنگامی که یک مشکل غیرمنتظره در یک سیستم مشعل فلر (تیپ) رخ می‌دهد، بازگرداندن فلر به خدمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک ماموریت حیاتی است.

گروه خدمات پس از فروش پارثکو (Parsooco) با ساخت قطعات مصرفی فلر، از پایلوت گرفته تا اجزای تعویضی فلر، قادر به خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود می‌باشد.

تعویض تیپ فلر

سازنده تیپ فلر شما پارثکو (Parsooco) باشد یا هر شرکت دیگری، ما قطعات با بالاترین کیفیت مهندسی شده را ارائه می‌دهیم تا در این زمینه موثر و بادوام باشند.

ما با داشتن گروه صخره نورد مجرب در کوتاه‌ترین زمان ممکن شرایط را برای کار در ارتفاع و تعویض تیپ فلر شما مهیا می‌نماییم. ما قادر به تعویض انواع تیپ فلر از جمله:

  • تیپ‌های فلر یوتیلیتی
  • مشعل‌های محصور و زمینی
  • مشعل‌های گودال آتش (چاله سوزان)
  • تیپ‌های فلر بدون دود با سیال کمکی بخار
  • تیپ‌های فلر بدون دود با سیال کمکی هوا
  • سیستم جرقه زنی و پایلوت
اجزای تعویضی تیپ فلر

پارثکو (Parsooco) می‌تواند پیشنهادهایی برای تعویض تیپ‌های فلر بدون دود با سیال کمکی بخار به شما ارائه دهد، که منجر به افزایش طول عمر تیپ و همچنین کاهش مصرف بخار شود.

پایلوت‌های سیستم فلر

پارثکو (Parsooco) انواع پایلوت‌های مورب و عمودی با مقاومت در برابر شرایط بد آب و هوایی و همچنین تحمل دمایی بالاتر در طیف گسترده‌ای از سوخت‌ها را ارائه می‌دهد.

درام آببندی مایع

درام آببندی مایع یک وسیله ایمنی است که معمولاً در پایه استک قرار می‌گیرد تا از فلاش بک (Flash Back) به لوله‌های بالادست فلر جلوگیری کند.

آببند شناوری (Buoyancy Seal Gas)

طراحی و ساخت آببند شناوری در سایزها و ابعاد مختلف بر مبنای API 521